Husrensningar och lite nyheter

25.10.2015 09:56

Hej på er!

Jag kommer att lägga ut lite nyheter mer frekvent på min hemsida framöver så kom tillbaka då och då och läs! :-) Nu är det höstlov här i Kungälv och alla klär ut sig och pyntar inför Halloween. Jag själv kommer att hoppa över Halloween då jag fyller år den dagen och ska fira det istället :-) Veckan som kommer är späckad av möten och händelser! På måndag ska jag gå på cirkel är alltid lika spännande! :-) På tisdag gör jag min sista arbetsdag på jobbet känns så där måste jag erkänna då mitt vikariat tar slut. På tisdag kväll blir det lite fest då mina närmaste kollegor ska fira av mig samtidigt som vi firar min födelsedag i förskott. Vi ska på Turkisk resaurang som jag valt ut i Linné. Ska bli gott och kul! Onsdag morgon inleds med ett spännande möte på morgonen och sen ett till under dagen! På kvällen kommer min älskade son hit för att fira våra födelsedagar! :-) På torsdag firar vi sonen! På fredag firar vi mig med middag och vänner. Ni förstår fullspäckat schema! :-) Veckan därpå är ett oskrivet blad som jag med spänning ser fram emot!

Nu lite om husrensningar od. Det här är inte en lätt fråga ska ni veta då väldigt många medium där ute lever på detta genom att göra TV-program od. Självklart säljer det! Man marknadsför sig genom att skrämmas med att andar fastnar och att de måste ha hjälp till ljuset av oss märkvärdiga medium! Därmed inte sagt att de gör det medvetet utan de tror garanterat på det de gör men....Tänk lite längre ... jag tror ju till exempel att alla vi människor kan lära oss att läsa av både andra och andar men att det är som vilken annan talang som helst, men man kan bli olika bra. Tänk vad gör det för ens ego att vi medium är så speciella så vi är de enda som kan hjälpa de stackare, som inte Gud tog hand om och hjälpte in i ljuset. Läs Gud som den goda kraften kalla den vad du vill men för mig är det Gud. Tänk vad det gör för egot?  Som mina kloka lärare alltid lärt mig så handlar allt om energier och det finns såklart olika slags energier och olika människor efterlämnar olika energier också döda som levande så att säga. I ett hus kan du med andra ord fånga upp både tråkiga som glada energier. Tråkiga då det garanterat hänt tragiska och tråkiga saker i de männsikors liv som bott där men lika mycket kan man läsa de fina och roliga saker som hänt där men det säljer ju inga TV-program. Jag måste också säga att jag har faktiskt ännu aldrig träffat på en elak ande, däremot har jag träffat många elaka människor i mitt liv. Den som inte var så trevlig i livet och som dött visar den enrgien för annars skulle ingen känna igen dem när vi läser av dem men de är inte så längre. Numera är det bara kärlek.

Vart vill jag då komma med allt detta jo jag är spiritualist och ni som upplever att det är oroligt i ert hem eller blir rädda, självklart kan jag komma och hjälpa till. Det handlar alltid om att det föregår något i livet hos dem som bor i huset/lägenheten och att de på andra sidan vill berätta eller bekräfta något men de vill aldrig ont och man behöver inte vara rädd även om jag verkligen förstår att man blir det det blir även jag! Det händer saker hos mig med som jag blir rädd över när det händer mitt i natten osv men jag vet att de aldrig vill mig illa utan att de vill framföra något till mig eller göra mig uppmärksam på något som jag inte märkt själv ännu.

Jag vet att jag är kontroversiell i det jag skriver men jag står för det och jag vet att många inte kommer att hålla med mig men så här upplever jag det och jag tror på riktigt att det fungerar så här som jag skriver.... Var inte rädda de vill er inget illa....

Kram kram